Pages

~ NuRaInA FiTrIyAh ~

lb4f.lilypie.com/TikiBlogger.php/JSsV

Tuesday, June 1, 2010

Bukit Gambang Resort City...yeayyyyyy!!!

salam sumer...

so arini tetibe mood upload gamba suda mari dan oleh itu marilah sama2 kte membuat entri terbaru utk blog kesayangan aku ni k...
cte ni da basi pn..da nk dkt sebulan aku simpan..kalo mende makanan konfem da basi kan..tp sbbnye ia adalah cerita bergambar...maka ia tidaklah menjadi spt itu...hehehhe
so..cte pasal aku g bercoti u ols ngan femly2 aku...kat Bukit Gambang Resort City...kat mane 2...name pn Gambang..so of kos la kt Pahang kan...
mule2...b4 ktorg...(aku n my dada) decide nk g sane..terpk gak 2 3 kali..sbbnye pkcik sorg 2 kan keje pd keesokan arinye...maka..pd esoknye..terpakselah aply la MC aka CM (cuti malas)

so kami bergerak dr kajang seawal sebelum sesudah subuh..dengan konvoi 2 kete...Cik Wir and Cik My Baby (Myvi)...
dlm kete cik wir..penumpang2 adelah..aku...sbg co driver( co la sgt...ekeke)..then dok belakang angah n her fioncee...pejai..
dlm perjalanan ktorg singgah kt Petronas area Karak...menurut kate my dada..petronas ni ct nurhaliza yg punye...iye ke idok...ate teman idokla tahu...
jom layan gamba2 kami...
mak buyung dan adik2 ye kwn2...

en driver..aka suami tercayang...my dada!

seharusnye mak buyung mau enterprame plak...nmpk x logo petronas 2..bukti kami da smpi..hahaha

then...smpi2 je kat kolam renang sumer..apelg...bedebush la sorg2 g mandi kt c2...best gak la..aku xmandi pn..sbbnye malas ok..dah la panas...amunye itam aku nnt...huhuhu...xkoser mak..


kaum lelaki bersama pelampung mereka

style apekah itu dada?...wawawawa

syonye tgk dorg mandi...tp demi xnk panas..rela aku dok kt pondok je..smbil makan...yummm

masing2 kelaparan...termasuk aku...wakakaka

so...dlm kol 3 lebey kot cm2..ujan pny la lebat..aktiviti mandi terpakse dihentikan wat sementara...dan mereka2 pn pergilah salin baju masing..ready nk alek kajang dah...kang kalo lmbt plak..mlm kang br smpi..besoknye nk keje beb...

so...perjalanan kami ke gambang..sgt syiok...on the way alek..pejai lak bwk kete...wallawe..mmg best la kami ber2 tdo kt belakang...hahhahaha...

lain kali leh pegi tempat lain lak...g melaka ke..bukit merah ke..time 2 leh la aku mandi skali gak...tp mandi ngan baby aku la kot..hehehehhe...bestnyeeee..main2 air ngan baby...yayyyyy

k lah...2 je kot...next time cte ag k..bye...


No comments: