Pages

~ NuRaInA FiTrIyAh ~

lb4f.lilypie.com/TikiBlogger.php/JSsV

Wednesday, October 14, 2009

my engagement day..310509~~

halluuu...
entri kali ni even dah agak lame berlalu cm ala2 da nk basi kan..aku tatap gak nk letak dlm blog aku ni..wat kngn2 di hari tue..heheehe
its about ~~my engagement day..310509~~
bersamaan ari ahad ok adik2..
so..pd hari yg ala2 bersejarah itu,im officially menjadi tunangan org..tunang kepada mohd noraidi jamil..aka my dada..

ms ari 2 aku bg brape dulang ek..aku pn xbrape igt dh la sbb cm agak lm gak la kan..almaklumla makcik ni agak pelupe sket..hikhik..

tema bg pihak ggurl adelah ijau,which is my fevret kaler..n pihak my dada lak kale ala2 maroon kot..

so..bile org2 yg otai2 ngah berbincang2 di bawah..aku dgn berdebarnye menanti di ats sblm dipanggil utk disarungkan cincin hikmat..hehe


mesranyeee kami...tp korang..betapa nevesnye aku tyme..adoyaiii

cincin hikmat di jari..hehe


hantaran dari ku utk si dia..cewah..ijauuuuu..

barisan hantaran dr lelaki yg kale maroon..

bergambar bersama hantaran2..

pas abes pihak lelaki balik..kami yg si dare pingitan ni ape lg uols...snap la gambau..selagi bole..ekekeke

start from dat day..journey aku sbg petunang org pn bermula..
skang ni ngah counting days la kirenye cos kami akan disatukan pada 19 disember 2009 ni insyaAllah..dan kenduri kendara plak keesokannye iaitu 20 disember 2009..
wat kwn2 ku kad2 akan menyusul kemudian k..sila bg alamt uols kt i k..
doakan jodoh kami berpanjangan k..aminn..
p/s- tunang yg tersyg xdtg ms ktorg tunang 2..die dtg lmbt sket..so xdela gambau kngn..rugi la u dada..xdpt tgkp gamba ngan tunang u yg cun melecun cm katak ijau ari 2..wakakaka..ganda 23..ggrrroooommmthhhh!!!!
ok la smpi ni je kot cte pasal engage..almaklumla skang ni kan musim org bertunang2..so aku pn nk nyebok2 la tulis pasal cte tunang aku..hehehe..even da agak berbau basi sket ek..ekekekke..
ok la..c u
daa...

No comments: