Pages

~ NuRaInA FiTrIyAh ~

lb4f.lilypie.com/TikiBlogger.php/JSsV

Thursday, October 22, 2009

KeNnY RoGeRs Vs OpEn hOuSe iJa u tHeMe...

iii korang..arini mood menghupdate aku datang ag..kehkehekeh..

so kali ni nk cte la pasal ari 2 aku ngan my bucuk dada g makan kt kenny rogers leisure mall..


tmptnye..ok la..convinience n sempoi..kitorg mmg suke makan kt tempat sempoi2 ni..sbbnye leh wat ikt suke ati ktorg..nk melunjut je..gelak terbahak2 ke..xd org nk kesah..wakakaka

so..korang layan la gamba ek..
mule2..mende ni la smpi dulu..muffin..satu vanilla satu coklat..yummy..tp aku xbrape layan sgt muffin2 ni..dada la makan 2 2..hahaha

ni plak mushroom suop..dada kate xbrape sedap sgt..lagi masyuk kat da ship katemye..ape2 la dada..makan je..jgn byk songeh ek

dis is mine pny beverages..ice blended cappucino..yummy!..dada order mango juice..

manakala hidangan utk melantak plak ktorg pilih yg 1/4 chicken with 3 sideline..so yg diatas food utk dada..ade rice,mashed potato n fruit salad..makan tengahari sgt kan..

ni lak food aku..hehehe..menyelerakan x..ekekeke..same gak chicken black pepper..sideline lak..pasta,coleslaw ngan potato..barat sgt kan..well..wild2 west..hakhak

kami..yg makan dgn gumbiranya pd hari itu...

___________________________________________________________________

malam Selase ari 2..aku dpt jemputan open house deepa-raye umah fazli n da gang...dgn bertemakan pakaian ijau sebagai tema..aku pn turut x ketinggalan gak utk same memeriahkan open house tersebut..hehehh

at first sbnrnye cm xleh nk g sbb mlm2 ujan gile pny lebat..then pas dada ajak aku melompat kegumbiraan tidak terkira utk pegi ke sinun...huahua

smpi2 aje..cm malu la sbb yg tetamu dt sume je pakat pakai baju raye beramai..yg aku ngan dada ni dh la sempoi aje pki tshirt..ahhh..lantak la..janji ktorg dtg..ye x..hehehe

then, dada tnpe segan silunye g terjah ruangan pembakaran ayam BBQ..dan bermulalah rutin membakar ayam2 BBQ tersebut..

hmmm..lm gak la ku dok tgu..bile lah dada nk abes bakar ayam ni..sbb nk makan shame2 ngan die..hehehe

sambil2 tgu 2 aku harus la pose2 utk kemre2 org lain..hahaha..layan ek gamba

nik,mimi n me... ala..cian muke mimi xnmpk..huahua..muke sekerat je
ahaks..yg ni br btol..full version of us..me,kak azi,mimi n hasan...credit 2 hasan..cantek gamba ni..aku shukee!!

kami lagi...me yg hanye bertshirt..heheheehe

daaaaannnnn..akhirnye kami bole makan bersame2 setelah dada berpenat lelah di bahagian pembakaran ayam itu...huhu cian dada cyg..but credit 2 u dada..tanpa dada maka tiadalah juga ayam2 utk dimakan oleh kami2 nt..thanx sayanggg!!!hehhehehe..next year kalo ade jemputan ag kte g ek..hehehehe(kalo fazli nk jemput kte la kan..ekekekkee)

ok la..c u next entri..

daa...

No comments: